Klachten

Ben je niet tevreden? Laat het ons weten. Wij doen ons uiterste best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent. Hoe meldt jij jouw klacht? Beschrijf jouw klacht zo duidelijk mogelijk en stuur deze naar klachten@loennie.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2024 Loennie.nl | ondermode, nachtmode & sokken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel